r2jyMycKRSdl6wynCKBldYdZWuL4bEvNr0iZ3Ycy
List your coins, tokens, pre-sales, NFTs, swaps, and blockchain networks on our site for maximum exposure. Click Now
Bookmark

Seo yapamıyorum diyenlere tavsiyeler

Seo yapamıyorum diyenlere tavsiyeler

Sitelerinizi seo ya uygun hale getirmek sanıldığı kadar kolay olmadığını üstüne bastırarak söylüyorum. Seo konusunda hiçbir bilginiz yoksa kesinlikle para vererek seo yaptırmaya çalışmayınız piyasadaki çoğu seo uzmanı diye geçinenler insanları dolandırmaktan başka hiçbir şey yapmamaktadır.
Bunun için seo gerektirmeyen hazır sistemlerden başlamak sizin için daha doğru olacaktır. Örneğin googlenin sunmuş olduğu Blogger hizmetinden faydanalabilirsiniz burada oluşturduğunuz siteler hazır olup seo çalışması gerektirmeyen bir sistemdir. Ufak bir düzenleme ve ücretsiz seo ya uygun bir tema yüklerseniz seoya bir adım daha atmış olacaksınız. Sitenizin tema ve düzenlemesinden sonra tek yapmanız gereken özgün ve kaliteli içerikler paylaşmaktır. Bu sayede en kısa zamanda hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.
Bazı kişiler Blogger sistemini küçümseyebilir ama bu hizmeti iyi kullanan birisi wordpress sistemlerine çok rahat kafa tutabilmektedir.

*Şu asla unutulmamalıdır ki İyi bir seo çalışması plan ve fazla çalışması potansiyeli gerektirmektedir. Bunların uygulanma aşamasından bahsetmiyorum bile seo için çok kapsamlı bir çalışma yapılmalıdır. 

Yorum Gönder

Yorum Gönder